Úvod Obchodní podmínky

Obchodní podmínky eshopu

Obchodní podmínky

Provozovatelem internetového obchodu frolikovakava.cz je společnost
Jan Frolík – Pražírna kávy
Jiráskova 555
51724 Borohrádek
E-mail: kaficko@frolikovakavacz

IČO: 74913522
DIČ: CZ8008223036

1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.frolikovakava.cz, provozovaném společností Jan Frolík – Pražírna kávy, Jiráskova 555, 517 24 Borohrádek (dále jen Prodávající). Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy a upravují vztahy mezi prodávajícím, na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, vše v platném znění.
2. Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
Prodávajícím je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Zákazníkem internetového obchodu frolikovakava.cz je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující, který není spotřebitelem (dále jen kupující nikoli spotřebitel), je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu frolikovakav.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami i s reklamačním řádem.
Objednávka vzniká výběrem zboží zákazníkem, řádným vyplněním objednávkového formuláře (veškeré formulářem předepsané údaje) a jeho odesláním.
Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránkách www.frolikovakava.cz Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím – spotřebitelem a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající neprodleně potvrdí kupujícímu informativním emailem na zadaný email, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek. Kupující má vždy možnost před vlastním odesláním objednávky její obsah zkontrolovat a případně ji opravit. Před potvrzením objednávky je kupující vždy informován o celkové a konečné částce k úhradě.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.
4. Cena zboží a platební podmínky
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.
Kupující je povinen zaplatit kupní cenu buď bezhotovostním převodem na účet prodávajícího, nebo v hotovosti při dodání zboží. Způsob úhrady kupní ceny je kupující povinen uvést v objednávce.
Při platbě bezhotovostním převodem z účtu obdrží kupující v potvrzení objednávky veškeré údaje nutné pro platbu převodem na účet prodávajícího (číslo účtu, variabilní symbol, celkovou částku). Zboží bude expedováno až po připsání částky kupní ceny na účet prodávajícího Účet prodávajícího je 115-1325500227/0100 vedený v Komerční bance. Pokud nebude částka kupní ceny připsána na účet prodávajícího do 10 dnů od uzavření smlouvy, má se za to, že kupující od smlouvy odstoupil a prodávající nemá povinnost zboží zákazníkovi dodat.
Při platbě na dobírku prodávající dodá zboží zákazníkovi na dobírku a zákazník zboží zaplatí při převzetí zboží. Zákazník je povinen před zaplacením kupní ceny zkontrolovat zboží, zda není poškozen obal a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce.
Při platbě hotovosti si zákazník zvolí způsob doručení – osobní odběr na pobočce.
Při platbě platební kartou se zákazník po ukončení objednávky propojí automaticky s platební bránou GP webpay. Tady vyplníte všechny potřebné údaje z vaší karty ( expiraci , číslo karty, csv ) a platbu odešlete. . Vaše údaje vkládáte přímo do platební stránky banky, která ručí za bezpečný zakódovaní přenesených dat a bance sdělí pouze výsledek autorizace. Tímto dává pokyn k vyřízení objednávky. Toto zaručuje možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete. O výsledku transakce jste okamžitě informováni e-mailem. Vaše platba je zaúčtována okamžitě, což umožnuje odeslání vaši objednávky okamžitě týž den a nemusíte čekat dva až tři dny, jak tomu je při platbě bankovním převodem.
Platební brána GP podporuje karty karty: Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro

5. Dodací podmínky a poštovné a balné
Zboží posíláme dle zvoleného způsobu doručení kupujícím.
1. Českou poštou – balík do ruky (dobírkou)
2. Českou poštou – balík do ruky (platba bankovním převodem)
3. Českou poštou – balík do ruky (online platba platební kartou)
4. přepravcem DPD ( dobírkou )
5. Přepravcem DPD (platba bankovním převodem)
6. Přepravcem DPD (online platba platební kartou)
7. Osobní odběr
8. Rozvoz po Hradci Králové

1. Českou poštou – balík do ruky (dobírkou)
Zboží se posílá českou poštou na doručovací adresu uvedenou v objednávce. Pokud nebude kupující zastižen, dostane oznámení od české pošty, že balík je uložen na poště po dobu 7 dnů. Poté se balík vrací zpátky. Cena činní 115 Kč s DPH.
2. Českou poštou – balík do ruky (platba bankovním převodem)
způsob doručení je stejné, jako u dobírky. S tím rozdílem, že kupující už má zaplaceno. Cena doručení činní 90 Kč s DPH.
3. Českou poštou – balík do ruky (online platba platební kartou)
Způsob doručení je totožné, jako v bodě číslo 2. Cena doručení činní 90 Kč s DPH
4. přepravcem DPD ( dobírkou )
zboží se posílá přepravcem DPD na dobírku na adresu shodnou s elektronickou objednávku. V případě, že kupující nebude zastižen doma, tak následující pracovní den bude opět kontaktován přepravcem, aby dohodli doručení. Cena činní 140 Kč s DPH
5. Přepravcem DPD (platba bankovním převodem)
Způsob doručení je shodným s bodem 4. Cena činí 115Kč s DPH
6. Přepravcem DPD (online platba platební kartou)
Způsob doručení je shodný s bodem 4 a 5. Cena činní 115 Kč s DPH
7. Osobní odběr
Zde se neplatí poštovné a balné ani žádné jiné poplatky. Kupující po obdržení emailu, že zboží je připraveno k vyzvednutí, bude zboží připraveno na naší pobočce Jiráskova 555, Borohrádek. Pobočka je otevřena v pracovní dny od 9 – 17h a v sobotu od 9 -11h
Ceny jsou uvedeny dle platného ceníku.
Při objednání zboží nad 1500 Kč je poštovné a balné zdarma.
8. Rozvoz po Hradci Králové
Zboží rozvážíme každou středu mezi 15.30 – 17.30h. Kupující může zaplatit bankovním převodem nebo v hotovosti kurýrovi při převzetí. Minimální objednávka pro touto službu musí být 400Kč s DPH. Cena doručení je 49 Kč s DPH. Při objednání nad 1500Kč je rozvoz zdarma. Pokud nebude kupující v určený čas doručení k zastižení, tak se objednávka považuje za nedoručenou a je automaticky stornována. Pokud kupující bude chtít znovu doručit objednávku následující středu, tak bude připočtena cena doručení 49 Kč za opětovné doručování.
6. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Kupující, který není spotřebitel, má povinnost objednané zboží přijmout a překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození je třeba o této skutečnosti sepsat zápis s doručovatelem. Pokud zjistí kupující poškození či jiné nesrovnalosti až po převzetí zásilky, je povinen neprodleně kontaktovat prodávajícího.
Je-li kupujícím spotřebitel, doporučujeme výše uvedený postup taktéž dodržet. Předejde tím případným komplikacím. Pokud ovšem kupující spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci.
7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Ke zboží přiložte vyplněný formulář oznámení o odstoupení od smlouvy a pro urychlení vyřízení i doklad prokazující nákup zboží.
Co přesně znamená 14 denní zákonná lhůta?
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za platnou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem.
V nejkratším možném termínu od zaslání odstoupení od smlouvy je potřeba předat prodávajícímu zakoupené zboží. Zboží zasílejte výhradně na adresu provozovatele internetového obchodu. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlému opotřebení nebo zastarání. Spotřebitel dále nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je zboží, které nemůže být pro svůj charakter vráceno, jak vyplývá se směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES, o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku.


8. ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou.
Není-li takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
9. Další práva a povinnosti smluvních stran
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
a Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
b Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. REKLAMACE
Reklamované zboží je kupující povinen po předchozí domluvě (telefonicky nebo e-mailem) zaslat nebo osobně doručit dle možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovny provozovatele.
Prodávající rozhodne o reklamaci ihned. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen vystavit při uplatnění reklamace reklamační protokol.
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.
Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím. V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění.

12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka vymazat z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli prodejny.
13. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím. Tyto obchodní podmínky jsou trvale k dispozici na adrese internetového obchodu www.frolikovakava.cz a platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Změny obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou vyhrazeny.
Veškeré údaje zveřejněné na webových stránkách internetového obchodu www.frolikovakva.cz jsou chráněny příslušnými právními předpisy. Tato ochrana se může dotýkat i práv jiných osob. Údaje zveřejněné na těchto webových stránkách nesmějí být bez jeho souhlasu nebo souhlasu držitele autorských práv jakkoli dále kopírovány a zpřístupňovány třetím osobám.
14. DOKUMENTY KE STAŽENÍ NA FROLIKOVAKAVA.CZ

• Obchodní podmínky platné od 15.5 2017
• Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
• Formulář odstoupení od kupní smlouvy

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnost od 15.5. 2017.

 

Vytisknout stránku

Čerstvá káva až domů

Nově rozvoz kávy přímo k vám domů

(platí pro Hradec Králové a okolí)

Rychlý kontakt

Jan Frolík - Pražírna kávy
Jiráskova 555
517 24 Borohrádek
ičo: 74913522

Tel.: +420 494 381 336
Mobil: +420 602 405 593
E-mail: kaficko@frolikovakava.cz

© 2017, Petr Frolík – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Eshop vytvořila eBRÁNA | eBRÁNA eshop s propojením na IS | Marketing eshopu

Zobrazit mobilní verzi

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přeskočit na začátek stránky