Úvod Frolíkova káva Často kladené otázky

Často kladené otázky

O nákupu

Za jak dlouho dostanu zboží?

Protože pražíme každý den, tak po přijetí Vaši objednávky do 12h je z pravidla káva expedována ten den přímo k Vám. Nejpozději do 3 pracovních dnů. U plantážních káv je doba prodloužena na 1 – 5 dní, protože zde se káva praží až po obdržení objednávky.

Kolik doprava stojí?

Pokud si necháte poslat balík Českou poštou do ruky na dobírku, tak poštovné a balné činní 115 Kč u DPD 138 Kč. Při platbě předem poštovné činí 90 Kč s DPH.

Mohu si zásilku vyzvednout osobně?

Ano, přímo u nás v pražírně kávy si můžete zboží vyzvednout. A to kdykoliv od 9 – 17h a v sobotu od 9 – 11h .

Mohu změnit údaje na faktuře, či dodací adresu?

Ano, pokud balík nebyl ještě odeslán, tak stačí napsat email (kaficko@frolikovakava.cz) , nebo zavolat a dodací adresu změníme. Fakturační údaje lze změnit kdykoliv a fakturu poslat opravenou emailem v elektronické podobě.

Mohu si nechat poslat zásilku do zahraničí?

Ano, můžete. Stačí nám sdělit místo určení a na základě této informaci, Vám sdělíme výši poštovného. V tomto případě je platba možná pouze převodem a předem.

O kávě

Kdy kávu pražíme?

Kávu pražíme každý den, takže naše káva je vždy maximálně čerstvá. Plantážní kávy pražíme po obdržení objednávky, a tak i zde máte jistotu, že káva bude vždy čerstvá a voňavá.

Obsahuje káva lepek?

Káva lepek neobsahuje.

Jak si co nejlépe kávu připravit doma, když nemám kávovar?

Pokud nemáte doma kvalitní kávovar, tak si můžete kávu připravit i jiným způsobem, než jen českým turkem. Můžete si u nás pořídit například French press, nebo Moka konvici a k tomu domácí mlýnek. Není nad to si čerstvou kávu doma namlít a uvařit např. v Moka konvici. Rozdíl oproti turku poznáte okamžitě.

Jak se má káva skladovat?

Kávu skladujte v suchém a chladném místě. Kávu můžete například dát do ledničky k zelenině. V tomto případě dejte kávu do nádoby a uzavřete, aby neabsorbovala aromata ostatních potravin. Kávu se snažte zkonzumovat do 2 -  3 týdnu.

Jaký je rozdíl mezi běžnou a naší kávou?

Rozdíl je veliký. V prvé řadě, pokud si koupíte naši kávu přímo od nás, tak zde máte zaručenou maximální možnou čerstvost. To umožnuje ochutnat kávu v jejím plném znění, poznat všechny její chutě, které jsou někdy velmi pestré. V kávě můžete cítit kokos, oříšky, čokoládu, čaj, anebo třeba hrozny.

Dále, naše kávy jsou pečlivě míchána, dle naší rodinné receptury už více než 25 let. Mícháním kávy, neboli blednováním nám umožnuje nabídnout kávu, takovou, aby chuť byla podle našich představ. To znamená, vyvážená. To u plantážních/ jednodruhových káv není možné. Kávy použité v našich směsích jsou jedině v první jakosti, té nejvyšší kvality.

Rozdíl mezi Robustou a Arabikou?

Všeobecně se dá říci, že hlavní rozdíl je v chuti, ne však v kvalitě. Mnoho tzv. odborníků tvrdí, že Robusta je špatná, ale toto tvrzení není pravda. Může být stejně špatná, jako kterákoliv špatná Arabika. Ale zpět k hlavním rozdílům. Robusta obsahuje více kofeinu, všeobecně se dá říct, že je hořká, a vytváří silnou krému v espressu. Proto, kdo má rád kávu hořkou, silnou a chce mít dlouho hustou krému v šálku, tak doporučujeme směs z Robustou.

Rozdíl mezi plantážní a naši kávou?

Naše kávy blednujeme, neboli mícháme podle naší receptury již 25let. Pouze blednováním můžeme dosáhnout takové chutě, kterou chceme, aby měla. V tom spočívá umění pražení kávy! Zatímco u plantážních káv je chuť daná, dle její přirozenosti. Plantážní kávy zvládne upražit po chvilce, kde kdo. To samozřejmě neznamená, že kávy jsou špatné, ba naopak. Některé plantážní kávy dosahují vysoké kvality a chuti, i když nejsou míchána. Jako například v našem výběru plantážních káv. Ale velice často narazíte spíše na kávu, která je nevyvážená. To znamená, buď velmi kyselá, velmi hořká, nebo zemitá atd. A právě v tom je největší rozdíl.

Za jak dlouho mám kávu vypít?

Naše kávy v dóze jsou hermeticky uzavřené, proto zde uvádíme minimální spotřebu 1 rok. A u sáčků 6 měsíců. Avšak, ideální doba vypití je do 14 - 20 dnů po upražení. Poté káva ztrácí svoje vlastnosti.

Čerstvá káva až domů

Nově rozvoz kávy přímo k vám domů

(platí pro Hradec Králové a okolí)

Rychlý kontakt

Jan Frolík - Pražírna kávy
Jiráskova 555
517 24 Borohrádek
ičo: 74913522

Tel.: +420 494 381 336
Mobil: +420 602 405 593
E-mail: kaficko@frolikovakava.cz

© 2017, Petr Frolík – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Eshop vytvořila eBRÁNA | eBRÁNA eshop s propojením na IS | Marketing eshopu

Zobrazit mobilní verzi

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přeskočit na začátek stránky